miércoles, 31 de julio de 2013

Humanoid design from scratch - Blender

How far can you go without using reference images or photos in order to achieve a realistic result?
That's exactly what I'm doing here, tryin to resemble a human character from nothing... well, actually from a cube.

Is a funny and refreshing dive into the unknown.


Just a memory

From a bare cube to ... quad polys. The process so far.

2 comentarios:

  1. Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes
    Aqui le dejamos un enlace relacionado a la temática. Ver info. Esperamos que haya sido de su interes

    ResponderEliminar